середу, 3 квітня 2019 р.

7 квітня- Всесвітній День здоров'я

 7 квітня 1948 року. Вступив у силу статут Всесвітньої організації охорони здоров'я — спеціалізованої установи Організації Об'єднаних Націй.
В бібліотеці філії №6 до Всесвітнього дня здоров'я було проведено Інформаційний мікс з учнями УНВК ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 " медична гімназія" " Я - моє здоров'я-моє життя"


                               На базі бібліотеки проходив дводенний тренінг "Управління громадським об'єднанням". Тренінгова команда Благодійного фонду "Карітас-Київ", для правління ГО "Шлях добра".

Представники БФ " Карітас - Київ  охоче поспілкувались з учнями УНВК ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 " медична гімназія" про свою діяльність  адже вони також допомагають людям ,які страждають від алко - та наркозалежностей та  побажали вести здоровий спосіб життя.


   Згадати корисні звички і запобігти шкідливим допомогла викладка літератури " Дев'ять десятих нашого щастя залежать від здоров'я, оформлена працівниками бібліотеки.

Немає коментарів:

Дописати коментар